2010. augusztus 25., szerda

A kreatív Valamik egy darabig szünetelni fognak....

hát a mai kreatívit cuccomról nem készítettem képet. de a neten keresgéltem, és meg is mutatom, meddig terjedt a mai művészi hajlamom.

mivel totál hatalmába kerített a nátha - orrom mintha nem is lenne, és még nem jöttem rá, mi is lehet az, amiből ennyire elegem van, hogy nem engedi folyni az energiát bennem...szóval támolygok a náthától.


amikor este hazaestem - bár persze Muki cuki és értem jött - csak egy forró levesre vágytam.
persze nem főztem nagy cuccost, így maradt a zacsisleves...


de kreativitásomat nemrég ismét kiélhettem, hiszen főztem magamnak egy isteni bodza teát, ami kiizzaszt, és rendbeteszi a náthás felemet. erről is csak az illusztráció látható:


nem tudom, hogy folytatódik tovább ez az orrom-szemem-torkom nincsen történet, de amint lesz annyi energiám, hoyg alkossak, tudni fogtok róla. és folytatódni fog a napi 1 valami áradat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése