2010. augusztus 17., kedd

Minden napra 1 VALAMI

nem vagyok grafikus. sem festő. sem illusztrátor. sem olyan, aminek ezekhez köze van. mégis, ha a kedvem úgy hozza, alkotok. mert az a MOSTban tart, elmélyít és elgondolkoztat. nem utolsó sorban pedig kikapcsol és energiával tölt fel. mint a meditáció. 

jelenlegi helyzetemben csak egy lány vagyok a főváros forgatagában, aki valamit akar kezdeni a szabadidejével. nem mondom, hogy sok van belőle, de ezt a kevéskét szeretem értelmesen eltölteni. és most, ezen a nyáron elég időt fecséreltem el a nagybetűs SEMMIre. szabad akaratomból történt az is, és ez is.
nincs határidő, nem kényszerít erre senki. azaz mégis: egy belső hang, ami megszólalt bennem ezen az estén, hogy csináljam végre amit szeretek!!! de mit is szeretek úgy szívből igazán csinálni??? ha jönne a világvége és a Jóisten feltenné ekem azt a kérdést, hogy csináltam-e olyat az életben, ami egy visszatarthatatlan, megfékezhetetlen belső kényszer eredménye (tudjátok, oylan, ami igazán nem kényszerít semmire, de ha nem teszed meg, szarul érzed magad, és az évek távaltából, ha visszanézel, nem érted miért is nem tetted meg). nem tudom, mit felelhetnék neki. csináltam sokféle dolgot, egyet biztosan tudok: alkotni szeretek. legyen az főzés, sütés, rajzolás, festés, kollázsolás, akármi! de az alkotáshoz jelenleg nekem cél kell. vagy valami. hát csináltam magamnak egy valamit! egy saját VALAMIt, ami most éppen tetszik...

a sztori innentől a következő: 
1. minden nap csinálok valami kreatív alkotó folyamatot (ez lehet manuális és digitális is)
2. nem foglalkozok vele 60 percnél többet (ez igen nehéz lesz, mert szöszölős vagyok - de ha nem így csínálom, akkor nem lesz kihívás!!!)
3. akármilyen használhatatlannak, értékelhetetlennek bizonyul (számomra is) a művem, publikálom
4. naponta elmondom magamnak, hogy ez jó ötlet volt és kitartok mellette

hogy feladat-e ez az egész nekem? 
természetesen IGEN. egyébként nem látnám értelmét elkezdeni sem.

hogy mit remélek ettől az egésztől?
hogy minden nap felkerül erre a blogra valami kreatív alkotás.

hogy van-e csodafegyverem?
kapaszkodjatok meg!!! több is van!
1. MUKI (aki hisz bennem, és szerelmével támogat)
2. a barátaim (akik ugyan lehet, hogy értelmetlennek fogják ítélni ezt az egészet, de mivel szeretnek, bíztatnak majd)
3. a családom (akik nem netguruk, de néha rá fognak nézni az oldalra, és öröm lesz látni, ha tetszik nekik egy-egy művem)


Drukkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése